תיק גב ללימודים ללפטופ נשים

איך בוחרים תיק גב ללימודים?

זו כנראה הקנייה הכי מרגשת שתעשו בתואר. קנייה נכונה תהיה של תיק שישמש אותך לפחות לשלוש או ארבע שנות הלימודים ויהפוך את היום-יום שלך לנוח, פרקטי ומלא בסטייל.

כשהתחלתי שנה א’, השתמשתי בתיק שקיבלתי מהאוניברסיטה אבל האמת היא שהוא היה די מכוער וגם נקרע מהר מאוד.

תיק גב ללימודים זו בהחלט בחירה חשובה. לא משנה מה לומדים, כנראה שהתיק ילווה אותך לאורך ימי לימוד ארוכים. לכן, יש כמה פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים את ה-אחד!

אז אלו הדברים שחשוב לשים לב אליהם ויעזרו לך לבחור את התיק הנכון בשבילך:

1. מקום למחשב נייד

היום, לא משנה מה לומדים, מחשב נייד הפך להיות חובה. לכן מאוד חשוב שהתיק ללימודים יכיל לפטופ. חשוב לשים לב שלמחשבים יש מידות והנפוצות שבהן נעות בין 13 אינץ’ ל-15.6 אינץ’.

 

תיק גב ללימודים

2. מה חשוב לי שייכנס לתיק?

מאוד חשוב לשבת עם עצמך או עם סטודנטית בפועל ולחשוב מה חשוב לך שייכנס לתיק. הדברים שחשוב לי שייכנסו בדרך כלל זה קלמר, בקבוק מים, שריג, כמה מחברות או דפדפת, ארנק ומפתח כמובן. את האוכל שלי אני לוקחת בדרך כלל בתיק אוכל נפרד ששומר על חום וקור, אני תמיד מדמיינת את האוכל מתפזר בין הסיכומים ולכן מעדיפה במקרה הזה תיק אוכל חיצוני.

3. סטייל

כן, תיק גב אופנתי זה חשוב. חשוב שתרגישי שמדובר בתיק שמוסיף לך סטייל ולא גורע מהלוק. בנוסף, אני פחות משתגעת בצבעים בלבוש שלי, אבל דווקא בתיק אני מרגישה שאני יכולה קצת להתפרע.

 

תיק גב ללימודים ללפטופ נשים

4. נוחות

אז כמו שכבר אמרתי התיק הולך ללוות אותך ימים ארוכים באוניברסיטה אז כמובן שהוא חייב להיות נוח עד כמה שניתן, רצועות עבות, יחסית קל מבחינת משקל וכמובן יושב טוב על הגב.

 

תיק גב ללימודים

5. תמורה למחיר

קיים טווח רחב של מחירים אבל חשוב למצוא תיק איכותי שיחזיק לתקופה ארוכה ונתפר בקפידה עם חומרים איכותיים.