אקססוריז ללפטופ

5 אקססוריז שישדרגו את הלפטופ שלך

טוב אז… ההתרגשות בשיאה! ברוכה הבאה לבלוג החדש שלי! זה הפוסט הראשון שאני מעלה אז לגמרי אשמח לפידבקים, תגובות, הערות וכל מה שעולה ברוחך. כל כמה שבועות אעלה את הדברים הכי שווים, אופנתיים, שימושיים ומגניבים שמצאתי ברשת – כדי שגם אתן תוכלו להנות מהם.

ובפינה של היום – 5 אקססוריז שישדרגו את הלפטופ שלך!

אז כמו כל סטודנטית – גם אני מחפשת איך תמיד איך להפוך את סביבת הלמידה שלי למקום נעים. אני מאלו שמבלות שעות בקנייה של מרקרים, עטים, פתקיות ומה שלא תחשבי עליו כדי להפוך את השעות הארוכות של הלמידה נסבלות (וכן, אם יפה מסביב גם החומר נכנס יותר טוב, לפחות אצלי). 

את רוב שעות היום הסטודנטיאליות שלי אני מבלה מול הלפטופ – סיכומים, שיעורי בית ואפילו חלק מהעבודה שלי היא מול המחשב. אז למה לא גם להשקיע בלפטופ? ברור שכן! אספתי כמה דברים חמודים ושימושיים שיכולים לשדרג את הלפטופ שלך או את סביבתו. מקווה שתהני. מצרפת קישורים להכל בסוף הפוסט.

1. פד מעוצב לעכבר

זה אולי נשמע טרוויאלי אבל זה באמת משדרג לי את החיים וגם מיפה את השולחן שלי. אני קניתי את הפד שלי כבר לפני כמה שנים כשרק התחלתי ללמוד אבל מצאתי קישור לכמה דוגמאות שאהבתי ב-ebay. והמחירים מצחיקים, זה שבתמונה נמכר היום ב-3.5$ ויש עוד המון דגמים, צורות וצבעים.

פד לעכבר

2. מעמד למחשב נייד

זה מעמד ממש מגניב של איקאה, עולה רק 75 ש”ח ויש לו שני צבעים. הוא קל לניקוי ויכול לשמש גם לצפייה בנטפליקס מהמיטה. 

3. מדבקות ללפטופ

זה אולי נשמע קצת מוזר אבל יש מדבקות ממש יפות ללפטופ. אחרי שיטוטים רבים מצאתי חברה ישראלית שמכינה מדבקות בהתאמה אישית. יש להם גם קטגוריה של מדבקות ללפטופ והם לא איכזבו. עיצובים ממש יפים שישדרגו כל לפטופ. חבילת מדבקות קקטוס עולה 35 ש”ח. שווה.מאמינה שגם חיפוש באליאקספרס יכול להעלות כמה תוצאות נחמדות אבל אני התחברתי לדגם הקקטוסים הזה. 

מדבקות קקטוסים ללפטופ

4. לימים החמים באמת - מאוורר USB

מודה שמעולם לא הייתי אלופת הגאדג’טים אבל זה אחד ממש מגניב. מאוורר שמתחבר ללפטופ במיוחד לימים החמים. זה נחמד כשקר במזגן או כשהמזגן פשוט לא מספיק. את המאוורר מצאתי ב-K.S.P בעלות של 45 ש”ח. חייבת לציין שאהבתי שהוא ורוד!

5. עכבר נייד ללפטופ

האמת שאני בטוחה שזה משהו שככל הנראה יש לך – רציתי להמליץ על הדגם שאני משתמשת בו ופשוט לא יכולה בלעדיו. LogiTech Wireless Mouse M235, מחזיק לי כבר כמה שנים והפך להיות חלק בלתי נפרד מהלפטופ שלי. העלות שלו היום היא באזור ה-100 ש”ח.

אז איפה קונים?

זהו, עד כאן להיום. אני מקווה שנהנת ואשמח מאוד לשמוע מה את חושבת!